Sunday, April 29, 2012

Panamakanal transit på webcam

Følg os på webcam den 30 april når vi sejler igennem kanalen http://www.pancanal.com/eng/photo/camera-java.html
Nærmere tidspunkt følger

Puente de las Américas
Forberedelser til sejladsen gennem kanalen. Til højre vores ene transitadviser William.
Sally og Lasse klar ved for-trosserne
 En Panmax?- nej en større en af slagsen- kan ikke være i billedet
Vores følgesvend gennem første del af kanalen: Gunhild Kirk
Sluseportene lukkes bag os
En slæbevogn til de store skibe
På vej mod Gatun Lake- vi spejder efter alligatorer
Første del af kanalen gennemført. En tilfreds skipper Rysse ved siden af vores anden transitadviser.

5 comments:

  1. Her kommer tidspuktet det er ikke længere den 30. Nu er det den 1. Maj og vi starter kl 06.00 panama tid

    ReplyDelete
  2. Hej alle på Oasis.
    Jeg vil forsøge at følge jeres sejlads. Jeg GLÆDER mig.
    Fortsat GOD VIND fra Henning.

    ReplyDelete
  3. vil klikke ind og se jer på webcam... så vidt jeg kan regne ud må det være kl. 00.00 i nat DK-sommertid i starter ? 1 maj.. på arbejdernes internationale kampdag :-) held & lykke

    ReplyDelete
  4. Ohøj på Oasis.
    En sidste hilsen på rejsen - GOD HJEMREJSE! Jeg glæder mig til at se jer d. 14. maj.
    Mvh. Henning

    ReplyDelete